Service & Garantie
Home8 wilt u een zo goed mogelijk service verlenen. Daarom kunt u ons op werkdagen van 09:00 – 17:30 bereiken op 078 641 64 10. Ook kunt u via de contactpagina een bericht sturen, of even mailen naar info@home8.nl.
14 dagen “Niet Goed? Geld Terug!”
Wij gaan voor 100% tevredenheid. Wanneer u niet tevreden bent over een product dan kunt u deze binnen 14 dagen dan ook gewoon terugsturen. Uiteraard storten we het geld zo snel mogelijk terug. U bent en blijft immers klant, en die is Koning. Voor meer informatie over het herroepingsrecht kunt u artikel 4 van de gedragscode Qshops Keurmerk lezen.
De Home8 garantie
U kunt rekenen op volledige garantie bij Home8. Dit houdt vaak in dat we niet moeilijk doen, maar gewoon een product direct vervangen. Wij hanteren verschillende garantieperiodes die op kunnen lopen tot maar liefst 2 jaar. De verschillen in de garantieperiodes zijn toe te schrijven aan de aard van het ontwerp, de vervaardiging of het verwachte gebruik.
De garantie is vanaf de aankoopdatum door de eerste klant van toepassing. Ook is de garantie volledig overdraagbaar tussen eindgebruikers.
Zaken die niet zijn gedekt
Home8 dekt alle fabricagedefecten. Logischerwijs is de garantie ongeldig wanneer het defect (op welke wijze dan ook) door verkeerd gebruik, verwaarlozing en vervalsing of onjuiste afstelling is veroorzaakt. Ook kan het zijn dat er voor bijgeleverde accessoires andere garantietermijnen gelden. Andere situaties waarbij de garantie vervalt:
- Wanneer onbevoegde personen wijzigingen of reparaties hebben uitgevoerd;
- Bij een reparatie die toe te schrijven is aan een onjuiste installatie;
- Bij een reparatie van elk onderdeel waarvan het serienummer is verwijderd;
- Waar alle aanvullende apparatuur, die niet door Epine Cameraschop is geleverd of geadviseerd, problemen en schade veroorzaakt dat met het product in verband staat of met het product gebruikt is.
Vraag of support nodig?
Bel snel naar 078 641 64 10. Ook kunt u via de contactpagina een bericht sturen of mailen naar klantenservice@home8.nl.
Het is voor ons gemakkelijk als u het model(nummer) en serienummer van Home8, inclusief de datum van aankoop, bij de hand houdt. Wanneer u dit zo snel niet kunt vinden dan is dat natuurlijk geen probleem.
Aangesloten bij Qshops Keurmerk
Home8 is aangesloten bij het Qshop Keurmerk. Voor deze certificering hebben wij moeten voldoen aan vele eisen die u, de consument, ten goede komen. Download hier de volledige gedragscode waaraan wij moeten voldoen.