Hieronder vind je per onderwerp de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Algemene vragen
Wat heb ik nodig om een Home8 systeem te kunnen gebruiken?
Op hoeveel locaties tegelijk kan ik een Home8 systeem plaatsen?
Kan ik het Home8 systeem ook gebruiken als ik thuis ben?
Kan ik het Home8 systeem ook gebruiken als ik huisdieren heb?
Wat gebeurt er in geval van alarm?
Worden er extra kosten in rekening gebracht bij een alarmmelding?
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
Hoeveel accessoires kan ik toevoegen op de Security Shuttle?
Waar kan ik de digitale handleiding vinden?
Hoe kan ik een back-up maken van een opgenomen video?
Als mijn vraag hier niet tussen staat, waar kan ik verdere ondersteuning krijgen?
Hoe weet ik zeker dat mijn persoonlijke gegevens zijn beveiligd?
App
Is er een Home8 app voor Windows Phone?
Ik krijg geen audio-notificaties binnen via de Home8 app op mijn smartphone.
Hoe voeg ik meer sensoren toe aan mijn systeem?
Kan ik het systeem op afstand in- en uitschakelen?
Kan ik het geluid van de sirene aanpassen?
Hoe kan ik mijn Home8 mobiele app wachtwoord terugvinden?
Wat moet ik doen om mijn account te beschermen als ik mijn smartphone of tablet kwijt raak?
Netwerk
Wat kan ik doen als (één van) mijn camera's offline zijn?
Wat kan ik doen als mijn systeem offline is?
Heeft het Home8 Alarmsysteem een telefoonlijn nodig om te kunnen functioneren?
Wat gebeurt er als het internet uitvalt? Functioneert het alarmsysteem dan nog?
Works with
Hoe koppel ik mijn systeem met Honeywell?
Hoe koppel ik mijn systeem met Nest?
Hoe koppel ik mijn systeem met Philips Hue?