Al onze camera's en sensoren zijn ontworpen en gemaakt op basis van het principe van Plug & Play. Dit betekent dat je geen technische kennis nodig hebt om deze te installeren en te bedienen. Loop je desondanks tegen vragen en/of uitdagingen aan, lukt het niet om jouw product te installeren, vermoed je dat jouw product defect is of heb je andere technische vragen over het bij ons aangeschafte product? Kom je er niet uit met het lezen van de handleidingen en de FAQ's? Dan kun je terecht bij onze technische dienst. Onze technische dienst verleent technische ondersteuning middels een online ticketsysteem en een telefonische ondersteuningssessie. Dit ticketsysteem gebruikt onze dienst voor camera's en alarmsystemen al dan niet in combinatie met het systeem LogMeInRescue, waarmee onze technische specialisten indien nodig jouw camera's en/of camerasysteem tijdelijk op afstand overnemen om deze correct in te stellen.
Hoe werkt het?
Wij verlenen technische ondersteuning door middel van een online ticketsysteem om een afspraak te maken voor een telefonische ondersteuningssessie. Het ticketsysteem biedt jou de mogelijkheid om jouw vraag, uitdaging en/of klacht uitvoerig voor ons te beschrijven, zodat wij ons goed kunnen inlezen en voorbereiden en jou op die manier zo effectief, uitvoerig en snel mogelijk kunnen helpen. Dit systeem werkt als volgt:
STAP 1
Maak een persoonlijk ticket aan in het Ticketsysteem.
STAP 2
Vul jouw gegevens in. Vermeldt hierbij jouw naam, e-mailadres, ordernummer en een zorgvuldige beschrijving van het probleem. Het systeem biedt jou tevens de mogelijkheid om een foto toe te voegen. Indien dit voor jou mogelijk en uiteraard van toepassing is, raden we je aan om hier gebruik van te maken. Zo kunnen we jouw vraag nog beter beoordelen en beantwoorden.
STAP 3
Wij nemen jouw verzoek tot ondersteuning vervolgens binnen 1 werkdag in behandeling. Hierbij nemen we jouw gegevens zorgvuldig door en beoordelen we of jouw aanvraag binnen de gratis periode valt.
STAP 4
We houden je middels jouw persoonlijke ticketnummer van jouw aanvraag via e-mail op de hoogte van de status en voortgang van jouw verzoek. Meldingen hiervan ontvang je eveneens per mail.
STAP 5
Is er telefonische ondersteuning nodig, dan maken we hiervoor een belafspraak. Dit kan op werkdagen tussen 09:30 en 16:30 uur. Een medewerker van onze technische dienst belt jou dan op de overeengekomen datum en tijd. Let op: zorg ervoor dat je kunt inloggen in jouw router/modem en/of camera of camerasysteem.