Home8 Alarm
Home8 Alarm
Burgemeester Keijzerweg 14
3352 AR Papendrecht
078 641 64 10 - info@home8-alarm.nl

Transportschade


Ondanks zorgvuldige behandeling en het gebruik van hoogwaardige verpakkingsmaterialen kan het voorkomen dat producten gedurende het bezorgingproces naar de klant beschadigen. Wat kun je dan het beste doen?

  • Indien je de bestelling nog niet hebt aangenomen: Als je bij aflevering al kunt zien dat de levering beschadigd is of dat de verpakking open is of is geweest, adviseren wij je het pakket te weigeren. Wij ontvangen de levering dan retour. Om toch zo snel mogelijk over jouw producten te kunnen beschikken, kun je ons van jouw weigering en de reden hiervoor alvast op de hoogte stellen. Stuur hiervoor een mail naar support@home8alarm.nl met vermelding van je ordernummer, of maak een persoonlijk ticket aan in ons ticketsysteem (hoe dat moet, lees je verderop op deze pagina).
  • Mocht je van mening zijn dat de schade aan de zending geen invloed heeft gehad op de kwaliteit van de producten, dan kun je overwegen het pakket toch te accepteren. Laat in dat geval door de postbode of koerier ter plekke een zogenaamd 'proces-verbaal' opmaken. Blijkt achteraf dat er toch schade aan de inhoud is aangericht, dan verzoeken wij jou om ons dit direct te melden. Stuur hiervoor een mail naar support@home8alarm.nl, of maak een persoonlijk ticket aan in ons ticketsysteem (hoe dat moet, lees je verderop op deze pagina). Hierbij hebben we de volgende gegevens van je nodig: jouw klantnummer of ordernummer, de verzendcode (de code onder de barcode op de adressticker van het pakket), een omschrijving van de aard van de beschadiging, en foto's van de beschadigde verpakking en/of producten zoals je deze thuis hebt ontvangen.
  • Indien je de bestelling wel hebt aangenomen en onverhoopt schade treft aan de verpakking en/of producten verzoeken wij je om dit eveneens aan ons te melden. Stuur hiervoor een mail naar support@home8alarm.nl, of maak een persoonlijk ticket aan in ons ticketsysteem (hoe dat moet, lees je verderop op deze pagina). Hierbij hebben we de volgende gegevens van je nodig: jouw klantnummer of ordernummer, de verzendcode (de code onder de barcode op de adressticker van het pakket), een omschrijving van de aard van de beschadiging, en foto's van de beschadigde verpakking en/of producten zoals je deze thuis hebt ontvangen.

Retouropdracht aanmaken in ons ticketsysteem

Heb je bovenstaande gelezen en wens je alsnog een retouropdracht uit te zetten? Hiervoor maken wij, evenals voor onze technische dienst, gebruik van een online ticketsysteem. In dit systeem kun jij jouw retouropdracht indienen. Volg hiervoor de volgende stappen:

STAP 1

Maak een persoonlijk ticket aan in het Ticketsysteem.

STAP 2

Vul jouw gegevens in. Vermeldt hierbij jouw naam, e-mailadres, ordernummer en een zorgvuldige beschrijving van de reden van retour. Het systeem biedt jou tevens de mogelijkheid om een foto toe te voegen. Indien dit voor jou mogelijk en uiteraard van toepassing is, raden we je aan om hier gebruik van te maken. Zo kunnen we jouw retouropdracht nog beter beoordelen en beantwoorden.

STAP 3

Wij nemen jouw retouropdracht vervolgens binnen 1 werkdag in behandeling.

STAP 4

We houden je middels jouw persoonlijke ticketnummer van jouw retouropdracht via e-mail op de hoogte van de status van jouw opdracht. Hebben wij jouw retouropdracht in behandeling genomen, dan ontvang je van ons verdere instructies via het ticketsysteem in de mail. 

Alles in huis voor 'n veiliger thuis ®

  • Slimste alarmsysteem van Nederland
  • Doe-het-zelf: installeren binnen 30 minuten
  • Slimme mix van gebruikers, locaties en functies, alle aangesloten apparaten te bedienen vanuit één app
  • Gratis verzenden en retourneren
  • Ook verkrijgbaar op:
  • Amazon
  • Coolblue
  • Bol
  • Hubo
  • Epine
  • Kieskeurig