U heeft zakelijk iets besteld maar wilt uw aangekochte product te retourneren? Voor zakelijke bestellingen gelden andere regels en wetten dan voor consumenten. (Ook wanneer u iets zakelijk heeft besteld voor eigen gebruik). Zo heeft u als bedrijf onderzoeksplicht en bent u uitgesloten van het retourrecht (de wet Kopen op Afstand).
Stap 1
Om als zakelijke klant een product voor service of garantie aan ons te retourneren heeft u eerst een RMA-nummer nodig. Deze kunt u aanvragen door contact op te nemen met onze klantenservice.
Dit kan zowel telefonisch +31 (0)78 6416410 als per e-mail klantenservice@epine.nl.
Stap 2
U ontvangt van ons het retourenformulier via de mail. Print dit formulier en vul dit in.
Stap 3
Verpak de goederen met retourenformulier, inclusief alle accessoires, in een stevige verzendverpakking.
en verzend deze.
Houdt u er rekening mee dat de door u aangekochte producten bijzonder gevoelige apparatuur betreft. Een veilige en stootvaste verpakking kan schade en daarmee het vervallen van de garantie voorkomen.
Stap 4
U kunt het pakket op de onderstaande manieren retourneren.
Een brievenbus. Als het pakket door een brievenbus past, dan kunt u het verzenden via brievenbuspost. U verzendt dan zonder Track & Trace code en u kunt de bestelling niet volgen.
PostNL afgiftepunt. U ontvangt daar een verzendbevestiging met Track & Trace code waarmee u de zending kunt volgen. Bewaar deze bevestiging.
Houdt u er wel rekening mee dat verzending op eigen risico is.
Heeft u in de winkel een product gekocht of besteld en wilt u iets retourneren? Kijk dan hier voor meer informatie .





